Mekko ongelmia


Siskoni menee naimisiin maaliskuun lopussa ja mulle tuli just kauhee vaatekriisi. Mitä ihmettä mä laitan päälleni sen mahan kanssa, kun on enää noin viikko laskettuun aikaan ja maha sen mukanen?

En viittis ostaa mitään yhden kerran mekkoa ja yleensä vielä kallista. Saiskohan näistä mitään..

VILA Icegarden Dress musta BubbleroomVILA Icegarden Dress musta Bubbleroom
27,90€/bubbleroom
Tää ensimmäinen on näistä mun mielestä paras, mutta laskeutuuko toi kangas nätisti mahan kanssa.. 


VILA Mira Dress musta Bubbleroom
33,90€/bubbleroom

VILA Babiano Dress Black BubbleroomVILA Babiano Dress Black Bubbleroom
44,90€/bubbleroom

26,95€/nelly



29,95€/nelly

Ja riittääkö noissa edes pituus, kun helma nousee mahan päältä entistä lyhemmäs. Vaikka noi on kyllä todennäkösesti mulla vähän pidempiä kun tolla mallilla.

Ja siihen päälle pitäs löytä joku halpa nätti pitkähihainen bolero. Useimmiten nekin on vaan lyhythihaisia.. tai sitten maksaa liikaa mulle :)

Bolero valkoinen


Tässä olis vielä pari ihanaa mekkoa, jotka voisin ottaa kun pääsen tästä mahasta ja läskeistä eroon :)



Sisters Point Want Dress Black BubbleroomSisters Point Want Dress Black Bubbleroom


Rich Bitch Yasmin DressRich Bitch Yasmin Dress






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti